Dreaming people

Ja då sitter man här igen idag har varit en riktigt lung dag (e inte van vid att ha lugna dagar eftersom jag inte kan sitta still särskilt länge så jag måste lixom alltid ha något att göra) fast idag var det ganska najs eftersom jag är sjuk som jag skrev i det förra inlägget. nu ska jag faktiskt redigera fler bilder till bloggen så ni får nya och roliga bilder varje dag och inte typ en gång i veckan som det varit tidigare. sen när jag e klar med det så ska jag nog kolla lite på film har blivit helt beroende har kollat på film varje kväll i typ en vecka nu men det är ett ganska bra sätt att chilla lite innan man ska sova, idag blir det nog The last song igen eller kanske New moon jag vet inte riktigt än. men nu ska jag fortsätta med bilderna så vi ses väl imorrn igen..

Ha det bäst så länge/E





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback