Känn ingen sorg för mig Göteborg<3

Asså jag borde verkligen sova nu asså men jag kan verkligen inte särskilt inte nu när jag har så sjukt mycket att tänka på men jag ska försöka snart iallafall menmen. idag har jag varit borta hela dagen hmm inte så jätte kul kanske men btw shit vad jag längtar till sommaren har några riktigt  roliga konserter på G och sen det vanliga sova länge och sen vara ute till sjukt sent med kompisar guud vad jag saknar det.. men några av dom konserterna jag ska till i sommar e: Håkan Hellström i juni, många av Ulriks hoppas jag;), september och robyn kommer bli riktigt najs och sen har jag ju en till nu i februari Idol turne grajset kommer bli sjukt roligt kommer upp sjukt många bilder därifrån sen jag lovar:) men nu ska jag iallafall försöka sova igen... fast jag tror inte det går men man kan ju alltid försöka:D


Ha det najs<3

 
Gud vad jag vill vara där asså<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback