Ulrik!


Hej allihopa lovade ju er ett inlägg med bilder och videor på Ulrik på liseberg och här kommer dom men eftersom jag inte fick så bra videos på det så lånar jag av andra.

Lite bilder först:(alla bilder är tagna av min bästa vän Linnea Heemskerk)












Och så lite videor men dom här e alltså INTE mina utan andras så jag hoppas att det e okej att jag låner deras videor och om det inte e det så kommentera vilken klipp som e ditt så tar jag bort det

Fake it:



Alburn road:




Kill for lies:



Life:



Moments ago:



Sticks and stones:



så det vart mitt väldigt långa inlägg om Ulrik men jag måste bara tilllägga att konserten va det bästa Ulrik någonsin haft han va extremt bra som ni kanske hör själv men vi hörs väl

Ha det najs<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback