Linköping!

Dagen idag har bara varit slappande med Linnea i våra extremt snygga onepiece och 17 avsnitt av unga mödrar, har verkligen börjat älska sånna program med bebisar, på tal och bebisar/barn jag saknar dagis så sjukt mycket! ska försöka övertala Linnea att vi ska åka dit nästa vecka och hälsa på men får se hur det går. Nu ska jag försöka sova eftersom bussen går halv nio in till malmö central och sen tar jag och mamma tåget till Linköping där vi ska se bland annat Ulriks konsert, Äntligen! Hoppas bara han kör hela konserten eftersom han nästan hade lunginflammation i lördes (därför han ställde in på kb) så han har sagt att han kör tills hans hals inte pallar mer sen så blir det singnerng och sånt efteråt superkul!men nu måste jag verkligen sova så vi hörs på lördag när jag kommit hem och har förhoppningsvis massor av bilder att visa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback