Gårdagen

Gårdagen var helt fantastisk hade galet rolig hela dagen!
allt började med att jag gick till LInnea vid halv sju och tog bussen sju och kom sen till svedala och väntade på tåget där i en timme sen tog vi en buss till efter det och sen kom vi till tosselilla och fick stå i kö i runt 20 min och sen kom vi in på området och gick direkt till karusellerna och åkte lite sen började Ulrik vid 1 och sen badade vi lite men det var iskallt i vattnet så vi gick och sattes oss och snacka en stund på solstolarna eftersom det var så mycket kö till karusellerna och sen åkte vi hem vid fem och sen kollade vi på Eurovision hos LInnea och sen sova jag där! tänkte lägga upp en bild på mina snygga signerade skor och en video men det blir om en stund så vi hörs snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback